Samarbejde mellem MGA Games og Outright Games
MGA Games har etableret sig i online video bingo-sfæren og tilbyder spillerne en række forskellige typer spil. Deres slots tilbyder spillerne masser af specielle funktioner, herunder proprietære bonusrunder fra Hyperrealism-serien og Italian Celebrities-samlingen.
MGA har også været en vigtig spiller på det landbaserede spillemarked. Det har indgået partnerskaber med en række iGaming-operatører for at støtte konverteringen af dets premium-produktioner til online-verdenen.
Rainbow High: Runway Rush
Udgiveren af videospil Outright Games og legetøjsproducenten MGA Entertainment gik sammen om at udvikle det første Rainbow High-videospil. Til efteråret kan fans træde ind i Rainbow Highs farverige, medrivende skolemiljø og spille som deres yndlingsfigurer i Rainbow High: Runway Rush, et nyt puzzle-eventyrspil.
Spillets hovedpersoner er elever, der har fået deres første kreative udfordring med temaet "Alt er kunst". Spillerne kan vælge en af de seks originale figurer Ruby, Poppy, Sunny, Jade, Skyler eller Violet til at spille. De skal bruge deres forskellige kreative evner, såsom Sunnys illustrationer eller Skylers evner inden for modedesign, til at gennemføre udfordringer og hjælpe klassekammerater.
Spillet indeholder mange populære steder fra Rainbow High-historieserien og giver fans mulighed for at spille som og møde deres yndlingsfigurer. De vil også kunne deltage i quests, spille minispil og finde samlerobjekter for at forbedre deres figurer med unlockable outfits.
L.O.L. Surprise!: Winter Fashion Show!
Da Netflix ønskede at glæde fans af børneunderholdning med en filmversion af deres yndlings LOL-dukker og -spilsæt, henvendte de sig til Premier for at få designet og leveret en over-the-top-kampagne. Resultatet blev en yderst vellykket kampagne, der opfyldte og overgik alle forventninger til engagementet.
MGA's bedste fashionistaer forbereder sig på at gøre bølger denne vinter med udgivelsen af den helt nye L.O.L. Surprise! : Winter Fashion Show-film. Den 60 minutter lange film, der er tilgængelig globalt på Netflix (undtagen i Kina) fra lørdag den 22. oktober, bringer liv i L.O.L. Surprise! Fashion Show-legetøjssegmentet, som er på vej ud i alle detailhandlere i denne julesæson.
Spillerne kan dekorere fashionistaernes modehus, gennemføre udfordringer og låse op for modedukker fra L.O.L. Surprise! - Hair and Style Edition, herunder muligheder for at krølle, krølle og glatte hår, der giver Lady Braids og Twist Queen løbeklare styles. Når Degestec Games har fået DGOJ-tilladelse, vil denne MGA Games-produktion blive tilpasset til spanske spillere og andre regulerede markeder.
L.O.L. Surprise!: Fashion Show!
Den ultimative overraskelse til den vildeste fashionista! Pak 80 overraskelser ud, herunder 12 eksklusive dukker med heftigt tilbehør, så du kan lave over 1500 mix & match-looks. Åbn OMG Fashion Show Mega Runway for at afsløre 4 komplette legeområder for at få en oplevelse bag kulisserne: Rens op på makeupstationen, klæd dig på til at imponere i omklædningsrummet, gør holdet klar backstage og kør derefter ned ad løbebanen!
Legetøjet er blevet så populært, at Larian har henvendt sig til små influencers på de sociale medier som den 4-årige Everleigh Soutas (der går under navnet "Eve") for at markedsføre det. (Tjek hendes "så cool!" LOL Surprise unboxing-videoer, som er blevet set mere end fem millioner gange.
Forældre bør være opmærksomme på, at tv-specialet lægger stor vægt på materialisme, især på tøj af høj kvalitet. Tal med børnene om andre måder at udtrykke sig på end deres fysiske udseende.
L.O.L. Surprise!: Dreams Come True!
Hver jul kommer der en ny legetøjsbølge, som både begejstrer børn og bekymrer forældre. Den seneste, der involverer L.O.L. Surprise-dukker (akronymet står for Little Outrageous Littles), har udløst en Cabbage Patch Kid-agtig frenzy og har ført til lave leverancer og stigende brugtpriser.
MGA Games' administrerende direktør Larian fandt ud af, hvordan man kan gøre dem rentable ved at udnytte børns interesse for unboxing-videoer. Han og hans team har indkapslet dukkerne i en kugle, der tvinger børnene til at fjerne lag af krøllet plastik for at få fat i deres præmie.
Gregory, der er projektleder hos Osedea, benyttede sig af Dreams Come True-programmet efter to år i virksomheden. Han kunne flyve sig selv og sin familie til Toulouse i Frankrig, hvor hans venner og familie bor.
L.O.L. Overraskelse!: Mine drømme bliver til virkelighed
Da mor Lisa Arner fra Raleigh, NC, modtog en Bratz-dukke ved navn Coco Von Sparkle i undertøj og netstrømper som fødselsdagsgave, klagede hun til sin datters legetøjsproducent, MGA Entertainment. Virksomhedens direktør, Isaac Larian, lyttede og udviklede dukkelinjen L.O.L. Surprise! med en smart idé: Hver dukke er indkapslet i en plastikkugle og begravet under et lag af emballage, som børnene metodisk skal rive igennem.